Ubytovací poriadok

Tatralandia Chatky*** 109 a 110

I. Úvodné ustanovenie

Tatralandia Chatky č.109 a č.110 (ďalej len "chatka") sú v osobnom vlastníctve osôb:

Mgr. Erika Kovácsová a Pavel Lang, Palúčanská 678/93, 031 01, Liptovský Mikuláš

Prevádzkovateľ chatky č.109 a č.110: 
ERIPAL, s.r.o.

IČO: 50707400
DIČ: 2120433183

II. Podmienky ubytovania

Nástup na ubytovanie. Na základe objednaného a zaplateného ubytovania sa môže hosť ubytovať v deň príchodu od 16.00.hodiny, ak nebolo dohodnuté inak. Prevzatie kľúčov od chatky prebehne na recepcii Holiday Village Tatralandia (ďalej len "HVT") GPS: 49º 6' 28'' N, 19º 34' 26'' E

Ukončenie ubytovania. Hosť svoj pobyt odhlási najneskôr do 10:00 hodiny, ak nebolo dohodnuté inak. Izba sa považuje za uvoľnenú potom, čo hosť vynesie z chaty všetky svoje veci, odovzdá kľúč od chaty na recepcii HVT a oznámi odhlásenie z ubytovania.

Maximálny počet ubytovaných je 5 osôb včetne detí v jednej chatke.

III. Rezervácia

Nezáväzná rezervácia prebehne na základe zaslania e-mailu od zákazníka s minimálne uvedením termínu a počtu osôb pre ubytovanie, e-mailová adresa pre rezervácie: tatralandiachatky@gmail.com a telefonický kontakt.

Prevádzkovateľ rezerváciu buď potvrdí, alebo nepotvrdí. Následne zašle cenovú ponuku, prípadne bude po zákazníkovi požadovať dodatočné informácie k pobytu e-mailovou formou. Po odsúhlasení ponuky zákazníkom, prevádzkovateľ vyzve zákazníka k zaplateniu úhrady za ubytovanie vo výške 100% z celkovej ceny pobytu, alebo zálohy na rezerváciu. Záväzná rezervácia prebehne až po zaplatení zálohy, alebo úhrady celého pobytu. Rezervácia ubytovania urobená písomne, alebo telefonicky, ktorá bola prevádzkovateľom potvrdená a nebola zákazníkom včas zrušená, je považovaná za obojstranne záväznú.

IV. Cena

Ceny sú uvedené v samostatnom cenníku a sú konečné.

Cena zahŕňa: prenájom chatky s príslušenstvom, dodávku elektrickej energie, teplej a studenej vody, posteľného prádla, uterákov, parkovanie na vyhradenom mieste.

Cena nezahŕňa: poistenie, dopravu a stravovanie.

Prevádzkovateľ je povinný vyberať mimo cenníka za ubytovanie aj tzv. daň za ubytovanie (miestny poplatok pre mesto Liptovský Mikuláš), ktorá bude účtovaná samostatne a to vo výške                    1,- EUR/osoba/noc na faktúre za ubytovanie, ak nie je dohodnuté inak.

V. Platobné podmienky

Záväzná rezervácia: Povinnosťou zákazníka je zaplatiť 50% až 100 % z ceny za ubytovanie do troch dní po obdržaní potvrdenia (e-mail) zo strany prevádzkovateľa. Ak táto úhrada nebude zrealizovaná na bankový účet do troch pracovných dní po elektronickom potvrdení, tak bude rezervácia automaticky stornovaná. V prípade, že zákazník v priebehu prenájmu svojvoľne zruší časť svojho prenájmu, musí o tom bezprostredne informovať prevádzkovateľa. Zákazník v tomto prípade nemá nárok na finančnú náhradu za nevyužitú časť pobytu.

VI. Kaucia

V deň nástupu na ubytovanie zloží zákazník vratnú kauciu vo výške 100,- EUR za chatku na recepcii a zaregistruje sa do systému HVT. Kaucia slúži ako záloha, ktorá bude v prípade, že nedôjde zo strany zákazníka k poškodeniu zariadenia či inej ujmy na chatke, vrátená zákazníkovi pri ukončení ubytovania.

VII. Storno podmienky (Zrušenie rezervácie)

Zrušenie priamej rezervácie bez sprostredkovateľa (napr. zľavový alebo internetový portál, cestovná kancelária a pod.)

Zákazník má právo kedykoľvek zrušiť rezerváciu ubytovania a to výhradne písomnou alebo elektronickou (e-mailovou) formou. Zrušenie nastáva dňom doručenia na adresu prevádzkovateľa alebo do e-mailovej schránky prevádzkovateľa chaty. Ak zákazník zruší rezerváciu, je povinný uhradiť prevádzkovateľovi nižšie uvedený storno poplatok z celkovej ceny ubytovania.

Platobné a storno podmienky:

Zálohová platba je vo výške: 50% - 100% z celkovej ceny objednaných služieb (podľa termínu)

Zrušenie objednanej služby:

- do 90 dní pred nástupom na pobyt - 30% z celkovej ceny objednaných služieb /minimálne 100€

- do 60 dní pred nástupom na pobyt - 60% z celkovej ceny objednaných služieb

- do 30 dní pred nástupom na pobyt - 100% z celkovej ceny objednaných služieb

V prípade nepredvídateľných okolností na strane prevádzkovateľa, si prevádzkovateľ vyhradzuje právo zrušiť rezerváciu a bezprostredne o tom informovať zákazníka. Zákazníkovi vzniká nárok na vrátenie 100% zaplatenej zálohy alebo ponúknutie náhradného termínu zo strany prevádzkovateľa.

Zrušenie priamej rezervácie cez sprostredkovateľa (napr. zľavový alebo internetový portál, cestovná kancelária a pod.)

Tatralandia Chatky č.109 a č.110 vystupujú ako dodávateľ tretej strany, a preto zrušenie rezervácie oznamuje zákazník primárne jeho sprostredkovateľovi (tretej strane) a sekundárne prevádzkovateľovi chatky. Prevádzkovateľ sa riadi právnym vzťahom voči danému sprostredkovateľovi (tretej strane) a nevystupujú priamo voči zákazníkovi ako poskytovateľ (dodávateľ). V prípade zrušenia rezervácie ubytovania, prípadný storno poplatok je upravený zmluvným prípadne iným vzťahom zákazníka a sprostredkovateľa (tretej strany).

VIII. Reklamácie

V prípade výhrad k dohodnutým podmienkam ubytovania, je hosť povinný svoje pripomienky ihneď písomne, alebo osobne oznámiť prevádzkovateľovi. Ak svoje pripomienky neoznámi bezprostredne, stráca nárok na neskoršie možné odškodnenie. Sťažnosti hostí, resp. prípadné pripomienky a návrhy na zlepšenie činnosti chaty sa riadia podľa reklamačného poriadku.

IX. Poistenie

Cena za ubytovanie neobsahuje žiadne poistenia.

X. Práva a povinnosti hosťa

Účastníci ubytovania musia v deň nástupu dosiahnuť 18 rokov. Osoby mladšie ako 18 rokov môžu byť ubytované len v sprievode zákonného zástupcu, prípadne inej sprievodnej osoby staršej ako 18 rokov.

Hosť má právo najmä:

  • reklamovať prípadné nezhody a žiadať ich odstránenie, prípadne doplnenie,
  • vyžadovať ubytovanie podľa potvrdenej ponuky,
  • byť oboznámený so všetkými prípadnými zmenami v rozsahu, kvalite, termíne a cene objednaného ubytovania.

Hosť musí rešpektovať najmä tieto povinnosti:

  • zaplatiť cenu za ubytovanie v určenom termíne,
  • predložiť doklady požadované prevádzkovateľom (občiansky preukaz, cestovný pas, alebo iný platný doklad totožnosti v zmysle zákona č. 135/82 Zb. o hlásení a evidencii pobytu občanov v platnom znení a v zmysle zákona č. 428/2008 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení),
  • každý hosť, ktorý nie je štátnym občanom SR (cudzinec) je povinný v zmysle zákona č. 48/2008 Z. z. o pobyte cudzincov v platnom znení vyplniť a odovzdať na recepcii úradné tlačivo o hlásení pobytu.

Za stratu kľúča od chaty + výmenu vložiek účtujeme 100,- €. V prípade poškodenia zariadenia je hosť povinný škodu uhradiť na mieste, prípadne škodu okamžite odstrániť. V prípade, že škodu neodstráni včas a tým zabráni pobytu ďalšiemu zákazníkovi, je povinný uhradiť plnú cenu ďalšieho pobytu a s tým spojené náklady.

Parkovisko je bezplatné a nie je strážené. Prevádzkovateľ nezodpovedá za odcudzenie, prípadne za spôsobenú škodu na motorových vozidlách. Hostia môžu parkovať len na parkovisku, ktoré sa nachádza pred chatkou. Odporúčame hosťom, aby sa presvedčili o riadnom uzamknutí a zabezpečení auta. V aute nenechávajte voľne položené osobné veci.

Pri používaní kuchyne dbajte na čistotu a poriadok. Po použití vráťte všetok riad čistý na svoje miesto.

XI. Podrobné ubytovacie podmienky v chatke a chatovej osade.

  • Chatová osada môže ubytovať iba hosťa, ktorého riadne prihlási. Za týmto účelom predloží hosť príslušnému pracovníkovi chatovej osady ihneď po príchode svoj občiansky preukaz, cestovný pas, alebo iný platný doklad totožnosti.
  • Chatová osada poskytuje ubytovaným hosťom služby v rozsahu, ktorý určuje príslušný právny predpis.
  • Na základe objednaného ubytovania je chatová osada povinná ubytovať hosťa najskôr od 16:00 hodiny. V prípade, že klient nemá uhradenú platbu v plnej výške za ubytovanie, je chatová osada povinná odmietnuť hosťa k ubytovaniu.
  • Ak hosť požiadal prevádzkovateľa ubytovacieho zariadenia o predĺženie ubytovania, môže mu prevádzkovateľ chatovej osady ponúknuť aj iný objekt než ten, v ktorom bol pôvodne ubytovaný, prípadne jeho žiadosť z kapacitných dôvodov odmietnuť.
  • Ubytovaní hostia sú povinní uložiť si peniaze, cennosti a klenoty do trezoru umiestneného na recepcii, nakoľko v opačnom prípade ubytovacie zariadenie za tieto veci nezodpovedá.
  • V chatkách môže hosť prijímať návštevy iba so súhlasom prevádzkovateľa chatovej osady (kontakty sú uvedené dole) a to po zapísaní sa do knihy návštev (je na recepcii ubytovania) v čase od 08:00 do 22:00 hodiny.
  • Pri chorobe alebo zranení hosťa recepcia v chatovej osade zabezpečí poskytnutie lekárskej pomoci, prípadne prevoz do nemocnice na náklady klienta.
  • Hosť používa ubytovaciu jednotku len v čase, ktorý bol vopred dohodnutý s prevádzkovateľom. Hosť je oprávnený používať prenajaté ubytovanie najneskôr do 10:00 hodiny posledného dňa pobytu. V prípade, že tento čas nebude dodržaný, budú hosťovi účtované nasledovné poplatky, ak nebolo dohodnuté inak. Uvoľnenie chatky do 12:00 hod. 20 €, uvoľnenie chatky do 14:00 hod. 40 €/ za chatku. Ak tak hosť neurobí v stanovenej lehote, majitelia majú právo mu účtovať pobyt aj za nasledujúci deň.
  • Hosť, ktorý sa chce ubytovať pred 10.hodinou ráno, uhradí cenu ubytovania za celú predchádzajúcu noc. Ak sa chce ubytovať po 14. hodine v deň príchodu, zaplatí poplatok 20 € za chatku. Skorší check in je možný len na základe dostupnosti.
  • V ubytovacej jednotke ani v spoločenských priestoroch chatovej osady nesmie hosť bez súhlasu vedenia chatovej osady premiestňovať zariadenie, robiť úpravy a akékoľvek zásahy do elektrickej siete, alebo iné inštalácie.
  • V chatovej osade nie je hosťom dovolené používať vlastné elektrické spotrebiče. Toto nariadenie sa netýka elektrických spotrebičov, slúžiacich na osobnú hygienu hosťa (holiaci strojček, masážny strojček, sušič vlasov a pod.)
  • Pred odchodom je hosť povinný v ubytovacej jednotke umyť a odložiť kuchynský riad, ktorý počas pobytu použil, uzavrieť vodovodné kohútiky, zhasnúť svetlá, pozatvárať okná a terasu, povypínať elektrospotrebiče, uzamknúť dvere a kľúč odovzdať na recepcii. V prípade, že tak nevykoná, môže mu byť účtovaný poplatok za upratanie 20€. V prípade straty kľúča sa hosťovi účtuje pokuta vo výške 100€. V prípade poškodenia inventáru danej ubytovacej jednotky bude klientovi účtovaný poplatok za poškodenie predmetov.
  • Z bezpečnostných dôvodov nie je vhodné ponechávať deti do 10 rokov bez dozoru dospelých v zariadení a ani v ostatných spoločenských priestoroch chatovej osady.
  • Z hygienických a bezpečnostných dôvodov chatová osada nemôže ubytovať psov a iné zvieratá. V prípade nedodržania tohto nariadenia si prevádzkovateľ nárokuje pokutu 60 EUR na noc.
  • V čase od 22:00 hod do 06:00 hod. je hosť povinný dodržiavať nočný pokoj.
  • Za škody spôsobené na majetku chatovej osady zodpovedá hosť podľa platných predpisov.
  • Za ubytovanie a poskytnuté služby je hosť povinný uhradiť cenu v súlade s platným cenníkom, spravidla pred nástupom na pobyt. Účet je splatný pri predložení.
  • Za ubytovanie a poskytnuté služby je hosť povinný uhradiť zálohu vo výške 100 €, 400 PLN, alebo 3000 CZK, ktorá je určená na pokrytie škôd spôsobených hosťom na zariadení chatovej osady. Pri zistení škody alebo chýbajúcej časti inventáru bude záloha použitá na uhradenie tejto škody. Záloha, alebo jej alikvotná časť bude hosťovi prinavrátená pri ukončení pobytu.
  • Ubytovateľ je oprávnený umožniť vstup svojim vybraným zamestnancom t.j. pracovníci údržby, chyžné a recepčné do ubytovacieho objektu za účelom odstránenia závady, preriaďovania ak bolo dohodnuté vopred a v iných prípadoch nevyhnutných na to, aby bola zabezpečená prevádzkyschopnosť ubytovania, alebo aby bolo zabránené vzniku škody ubytovateľovi, majiteľovi, či klientovi aj bez oznámenia klientovi. Pracovníci ubytovateľa budú pri vstupe do ubytovacieho objektu riadne označení menovkou.
  • V prípade požiadavky na výmenu bielizne a uterákov je nutné kontaktovať prevádzkovateľa.
  • Sťažnosti hostí a prípadné návrhy na zlepšenie činnosti chatovej osady prijíma vedenie chatovej osady prostredníctvom recepcie.
  • V prípade zabudnutej veci v ubytovacej jednotke bude na požiadavku klienta o nájdenie stratenej veci prihliadané, len ak klient avizuje zabudnutie veci do 24 hodín od check out. Prevádzkovateľ neručí za nájdenie zabudnutej veci a jej vymáhanie, resp. vymáhanie náhrady je vylúčené. Nájdené zabudnuté predmety budú klientovi doručené len na základe jeho požiadavky a na jeho náklady.
  • Hosť je povinný dodržiavať ustanovenia tohto ubytovacieho poriadku. V prípade, že ho poruší, má vedenie chatovej osady, alebo majitelia právo vykázať hosťa z objektu bez ďalšej kompenzácie aj pred uplynutím dohodnutého termínu. Zaplatením zálohovej platby klient súhlasí s podmienkami ubytovacieho poriadku.
  • V ubytovacích zariadeniach je prísny zákaz fajčiť. Pri porušení tohto zákazu bude zákazníkovi vyrubená pokuta 50 €, ktorú si bude chatová osada nárokovať z kaucie hosťa.
  • Hosť je povinný zanechať ubytovacie zariadenie v pôvodnom stave, v prípade porušenia tohto bodu, bude zákazník odhlásený z pobytu až po uvedení ubytovacieho zariadenia do pôvodného stavu, pričom si chatová osada nárokuje účtovať ďalšie plynutie pobytu v zmysle aktuálneho cenníka.
  • Vstupy do Aquaparku - na recepcii akceptujeme len vstupy do Aquaparku priamo na recepčnom pulte. Kombinácia zliav nie je možná. Do Aquaparku majú vstup zadarmo len deti do 2 rokov (vrátane). Recepcia vystavuje čipy len klientom, ktorí sú ubytovaní a riadne zapísaní v hotelovom systéme. Takýto čip slúži aj ako platidlo, je viazaný na meno a hotelový účet, preto je dôležité ho nosiť pri sebe, respektíve si ho s nikým nevymieňať. Klient je povinný pri platení na čip si skontrolovať účet a bez zbytočného odkladu uplatniť reklamáciu. V prípade straty čipu je potrebné stratu ohlásiť čo najskôr, aby sa čip zablokoval. V takejto situácii si chatová osada účtuje poplatok 10€ za čip + načerpané služby.
  • Skipasy - skipas si môžete zakúpiť priamo na recepcii. Skipas sa aktivuje na Gopass kartu - bez aktivácie Gopass karty nie je možné vystavenie skipasu. Skipas sa kupuje na konkrétny dátum. Zmena termínu skipasu je možná len s min. 24 hodinovom predstihu pred dátumom jeho reálneho čerpania. V prípade viacdňových skipasov sa skipas užíva všetky dni po sebe. Rozdelenie dní lyžovania nie je možné. Skipas je neprenosný nosič viazaný na konkrétnu osobu. Skipas smie využívať len jeho majiteľ.
  • V prípade, že Vám vznikne doplatok za ubytovanie, alebo služby čerpané v aquaparku, reštauráciách, je možnosť si doplatiť tieto služby na recepcii v deň odchodu v hotovosti alebo platobnou kartou. Klient je povinný si účet skontrolovať a bez zbytočného odkladu si uplatniť jeho prípadnú reklamáciu.

XIl. Prechodné a záverečné ustanovenia

Podmienky vstupujú do platnosti dňa 1.3.2017 a platia do doby, pokiaľ sa nestanoví inak. Zákazník potvrdzuje uhradením celej ceny za ubytovanie, že sú mu tieto všeobecné a podrobné podmienky známe, a že s nimi v plnom rozsahu súhlasí. Prevádzkovateľ nezodpovedá za závady počas ubytovania, ktoré nemôže ovplyvniť, a ktoré vzniknú z dôvodu vyššej moci. Tieto podmienky majú platnosť ako pre priame ubytovanie tak aj pre ubytovanie sprostredkované treťou stranou. Hosť a prevádzkovateľ chaty sú povinní dodržiavať ustanovenia tohto ubytovacieho poriadku, ktorý je záväzný pre obe strany v plnom rozsahu. V prípade, že hosť poruší niektoré z ustanovení ubytovacieho poriadku, má prevádzkovateľ chaty právo odstúpiť od zmluvy o poskytovaní prechodnej ubytovacej služby pred uplynutím dohodnutého času a bez nároku hosťa na vrátenie peňazí.

Prevádzkovatel: ERIPAL, s.r.o.,

zodpovedný vedúci: Mgr. Erika Kovácsová

mobil: +421 905 392 652 e-mail: tatralandiachatky@gmail.com

Ubytovanie v Tatralandia Chatky 109 a 110 | Vitajte v Aquaparku Tatralandia
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky